Tuesday, February 21, 2012

Perasaan

Salam...
Hush..hushhh..Berabuk dah blog aku ni..

Soalan:
1) Kenapelah, tiap kali ber'perasaan' mesti baru ingat kat blog?
2) Ape dah takde orang/manusia ke aku nak luahkan perasaan?
3) Ape yang aku nak luahkan kat blog aku ni ye?
4) Agakagak tindakan ape yang aku kena buat ek?

Jawapan:
1) Sebab blog aku dah berabuk lama sangat, sebab tu ingat kat dia..blog aku tak leh kutuk ape yang aku luah kat dia..
2) Dah takde..orang yang nak aku luahkan perasaan pun ntah nak dengar ntah tidak ape yang aku merepek ni..
3) Banyak sangat..disebabkan aku malas nak naip, so aku bagi hint jelah.
     - dia...dia... dan dia...(malas jugak nak mention sape dia)
4) Aku dah selalu sangat buat bodo..nak buat pandai, nanti kang orang cakap, macam lah aku ni betul sangat..sekarang aku serahkan jelah segalanya pada ALLAH..ALLAH lagi maha mengetahui perasaan aku ni..

Mode: aku fed up!!

No comments:

Post a Comment