Wednesday, January 4, 2012

Ombak Jahat!!

Salam..

Setiap hari saya menikmati hari tidak indah selepas menonton cerita itu..(ayat skema ok!!)
Macam menghantui hidup jek..
Coz pas nengok cite tu, se'konyongkonyong', my beloved Mr.F men'donlod' dr utube..
Saya sangat xpuas hati and bengang coz saya telah membelanjakan 12hengget untuk filem genre 18sx tu..(ayat skema campur ayat sensor)..

Lalu saya pun mem'blogwalking' dan se'konyongkonyong' entry KOG sangat tepat ngan naluri saya yang telah bengang ini..

Ini antara comment dari saya and reply from KOG:
melor md hodari said...[Reply to comment]
so,this is the best entry yang saya tertunggu2 org berkata2 psl dat movie la..nk coret kat blog sendiri,nti org xbaca..hehe..sgt xberpuas hati 'tertengok' cite om*** rin** tu..cite macam nk cepat abes je..tang lagu jek rasa macam nk 'tersedey'..pepun,klu KOG buat movie lagi best..huhu..
kucingorengemok said...[Reply to comment]
@melor md hodari oh, awak tunggu ke? hehe, tak sangka ada orang tunggu... tolong la pembuat filem malaysia buat cerita yang ada moral sikit kan

Saya sokong KOG!!





P/S: xnak letak gambo ombak tu..letak header lama KOG lagik best...(KOG, mintak ijin ye...)

No comments:

Post a Comment